20th Century Fox
Kingsman The take-over
Scroll voor meer informatie
Klant
20th Century Fox
Markt
België
Hoofddoel
Awareness
Ten midden van een drukke periode in de bioscoop met tal van grote film releases, zagen we een kans: een overvloed aan bioscoopbezoekers die geboeid konden worden door "Kingsman: The Golden Circle". En dat is precies wat we deden, voor 20th Century Fox.
In-theater pop-up ervaring
De iconische Kingsman kleermakerswinkel is een herkenningspunt dat niemand kon missen. Om aandacht te trekken, creëerden we een levensechte replica van deze winkelvoorgevel in de bioscooplobby's. Door het raam om te vormen tot een gif-expo, speelden we karakterintroducties, wapenshows en behind-the-scenes fragmenten af, allemaal ontworpen om de film op een unieke manier aan een breder publiek te teasen in bioscoopreclame.
Complete theaterovername
Voorbij de gif-expo transformeerden we 10 bioscopen in heel België in opvallende Kingsman overnames, van omwikkelde betaalautomaten met schermovername tot meerdere levensgrote cut-outs om de impact te vergroten.
Een stap verder zetten: social media & digitale take-overs
In de geest van de gedurfde stijl en verfijnde elegantie van de Kingsman, stopten we niet bij de theaterovername; we breidden de campagne uit over de digitale en social media kanalen met boeiende advertenties die mensen deden opkijken als nooit tevoren.