
Warner Bros.
The Legend of Tarzan
Scroll voor meer informatie
Klant
Warner Bros.
Markt
België
Hoofddoel
Awareness
Met als uitgangspunten oprechte reacties uitlokken en klanten belonen voor hun aandacht, voerden we een onvergetelijke merkactivatiecampagne uit voor Warner Bros België om de bioscooprelease van The Legend of Tarzan te promoten. Het middelpunt van de campagne? Een indrukwekkende, interactieve videocube, de Tarzan Snapcube, geïnstalleerd in het Centraal Station van Antwerpen.

Schreeuw de roep van de jungle met de Tarzan Snapcube
We transformeerden het levendige Centraal Station van Antwerpen tot een decor uit de Tarzan-jungle. Onze centraal geplaatste Snapcube fungeerde niet alleen als een betoverend scherm met scènes uit de film maar ook als een interactief canvas voor Snapcodes. Passanten werden uitgenodigd om hun meest indrukwekkende Tarzan-roep te delen op het Warner Bros Snapchat-account. De weergalmende kreten van de deelnemers versterkten het enthousiasme voor de film.

Betrokken publiek met user-generated content
We keerden het conventionele script van campagnes om en richtten ons op door gebruikers gegenereerde inhoud. Elke dag werden de beste Tarzan-brullen getoond op het Snapchat-account van Warner Bros België, waardoor meer mensen werden aangemoedigd om deel te nemen en de jungle sfeer zo verder te verspreiden.
Nationale campagne
We stopten niet bij de Snapcube. Het gebrul van Tarzan weerklonk over televisie, (digitale) out-of-home, interactieve social media advertenties, online videoadvertenties, boeiende display advertenties, homepage take-overs en nog veel meer.
